12 nov. 2013

Städa städa bort din sura min...

Igår var boendestödet här och hjälpe mig att städa, som vanligt :) Eftersom jag hållit efter så bra förra veckan så fick vi gjort lite sånt som vanligtvis inte hinns med.

Dels så magasinerade vi min gamla tv (+ tv-bänken och videospelaren) så nu slipper jag att den står och samlar damm :) Jag tittar ju ändå aldrig på den.

Se vilken yta jag fick :D Vad ska man göra med det?


Sen fick jag även hjälp att sätta upp adventsstjärnorna. Tyvärr så var det dåligt med fungerande lampor, så vi snodde från några andra lamparmaturer. Påminn mig att jag MÅSTE inhandla lampor med liten sockel!


Ljusstakarna kom också på plats :) Så nu kommer det inte att kännas lika mörkt och trist längre. 

Till sist kom det fram lite julgubbar och kulor. Tyvärr hade en del saker gått sönder så jag fick limma ihop det, så få väna lite innan allt kommer upp. Sen hittar jag ingen tejp heller så glittret fick vänta också.



1 kommentar:

  1. Vänta bara tills gardinerna kommer upp..........Då blir de GOD JUL hos Fia å Palten.

    SvaraRadera