1 feb. 2012

Lava, älskade Lava

Satt nu och kolla kartan och märkte att vovvarna har sprungit en hel mil idag :) Måste säga att jag är imponerad, men så hade Palten blandade känslor för sista rundan. När jag tog fram nomeselen så sprang han iväg för att sen komma tillbaka nästa sekund :)

Lava har blivit väldigt social nu på sista tiden. Hon låg och sov med mig och Palten i vardagsrummet inatt, och idag vid middagen kom hon till köket och låg där under en bra lång stund trots stoj och stim. Så otroligt roligt det är.


Hon håller på att bli en i familjen nu, en i gänget :) Team Power Punch hehe. Minns inte när hon morrade till mig sist jag störde henne heller :) vid matskålen morrar hon fortfarande lite, men hon har helt sluta morra när hon ligger och vilar och vill vara i fred. Nåja, hoppas att det fortsätter åt det hållet.

P.S. Har förresten börjat regga på Funbeat nu för de syskon som vill börja tävla igen ;)

1 kommentar:

  1. Fan! Då måste jag också börja =) fast denna vecka är vi bara hemma med sjuka barn, blir inte mycket rört på sig då... speciellt inte på lördag, då bli det bara tårta hela dagen :p

    SvaraRadera