6 mars 2013

Ny häst & Kalas

Idag kom den nya hästen till stallet, en privathäst :) Ida tror jag det var sagt att hon heter. Ett fint sto på 15-18 år (de nya ägarna var inte överrens om åldern ;).






Sen när jag kom hem från stallet så fick jag höra att Olle å Malin inte ville vänta med att fylla år, så det skulle firas ikväll. Olle hade bakat en tårta och så fick dom paket. Min tårta får vänta till imorgon för jag hade inte ens börjat på den när det här bestämdes.

Typiskt dagens barn som aldrig ha nå tålamod *muttrar som en gammal farbror*








Den fina tårtan: 




Efter firandet gjorde jag min tårta. En chokladtårta hade Malin bestämt. Den ska vi äta imorgon efter lunch som jag fatta det, då ska Malins morfar komma och fira.



Få väl tillägga att Malin bestämde texten på tårtan :) så jag skyller allt på henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar