26 maj 2013

Stallet på en lördag

Första gången jag varit på stallet på en lördag :) Annars bruka jag försöka hålla mig undan iaf en dag i veckan hehe. Men nu ville Malin och Olle rida så då ställer jag så klart upp.

Först så hade jag lite lektion med Malin, jag körde hårt med henne :) 



Sen så la jag ut lite bommar som både Olle och Malin fick rida över. Olle skrattade hela tiden när hon red över bommarna :) 





...och till sist så visade jag Olle lite hur man svänger med Cabello vänder varv (hans dåliga varv)



Alla hann galoppera lite också




Sista 10 minutrarna så red dom ut, jag gick med Palten :) 


När friridningen var över så villa Oden rida ut med mig. Det gjorde jag så gärna, för jag är lite less på att bara rida på ridbanan :) 




Du hittar filmen Här 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar