16 sep. 2013

Fredagsmys... på en lördag

I lördags var vi hos "morfar". Skulle hjälpa honom å klippa gräset men det började regna så det blev inget av det. Istället blev vi bjudna på middag. Färsfyllda paprikor blev det. Har länge varit nyfiken på den rätten så det blev en glad överraskning :)











Efter middagen blev det bastu och sen drog vi ut på pizzan... och med "vi" menar jag: Jag, pappa och Lars. Inte Palten, han fick gå hem och vakta lägenheten :)



Efter pizzan så skulle vi hem, men på något konstigt sätt så hamnade jag på efterfest. Vilket jag inte ångra för det var tokskojj :D









Efterfesten pågick ända till kl 06 på söndagmorgon, vilken innebar att jag fick göra dialys hela söndagen. Men det gjorde inget, för jag låg ändå och sov hela dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar