6 nov. 2012

Med nosens hjälp

Idag var Ulf tillbaka på stallet så vi var snabbt klar med morgonrutinerna, skönt tycker jag men det tyckte inte Palten. För då satte jag mig ner för att fetta in träns och sadlar...

- Mycket tråkigt! säger Palten.




Men när jag kände mig lagom leds på det, så passade vi på att göra lite olika övningar som jag läst om i en ny bok, Aktiveringsboken av Memea Mohlin. Det blev inte så mycket, dels pga att Palten va så duktig och fattade allt på en gång :) och sen minns jag inte alla övningar... Men det blev en del nosövningar också och efter det så var Palten nöjd :)

På filmen är det:

  • inkallning med störning 
  • saksök i höladan
  • saksök ute på en gräsmatta 

1 kommentar:

  1. Lava kunde inte slita sig från TVn när ja slog på filmen,hon fick se den 2ggr :) tror hon saknar lillbrorsan lite

    SvaraRadera