14 apr. 2013

Helgen

I helgen har vi bara tagit det lugnt. I fredags bjöd jag mamma på middag, typ :) och hon bjöd på vinet. Vi tog fram råttorna och satt och pratade hela kvällen :)






På lördagen följde vi med mamma som skjutsade Olle till Lycksele, som skulle hälsa på en kille :) Väl där så stannade vi på Frasses och åt middag.



Sen när vi kom hem så satte vi oss framför tvn och såg på en film. Brave blev det. Vi blev väl inte allt för imponerade av den men mysigt hade vi iaf.




Idag blev jag tvärsugen på milkshake, så vi for och köpte glass, banan och mango. Väl på lingonstigen så byttes suget ut till smoothe :) Så jag gjorde en smoothe på mjölk, banan och mango så fick dom andra lägga till glass i deras glas :)





... och nu har jag tagit mig hem och tagit fram råttorna. Dom springer för fullt på datorbordet, tänk att råttor kan ha så bråttom :) Dom är duktiga på att klättra och har lyckats klättra upp på anslagstavlan :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar