1 apr. 2013

Påsken

Påsken tillbringade vi i stugan i Holmträsk. Duktig som jag är så tog jag med kameran för att fota en massa men istället så glömde jag minneskortet, så det blev inga bilder i alla fall :( Så vi få förlita oss till att vickan eller sus lägger ut en massa bilder från helgen på deras bloggar:


Sen kommer antagligen Körven att skriva om det hela på hans blogg:


Istället lägger jag ut bilder från idag :) För idag har jag och sus varit på stallet halva dagen och motionerat klubbhästarna. Vi hade mycket skojj. 

Först longerade vi Cabello. Var intressant, sus visade hur man skulle göra sen gjorde jag och det gick bra. Så nu kan jag det :) 







Sen blev det ett ridpass med Chinelle, Sus hjälpte till som instruktör och det gick rätt så bra :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar