29 jan. 2014

Huvudträning

Frost utmanade mig och Palten att fota när Palt balanserar olika saker på huvudet. Jag tyckte det lät som en rolig idé, men har så dålig fantasi. Men plockade ihop lite olika saker i lägenheten och satte oss ner för att träna lite.

Det hela gick bra, han fixade alla saker förutom en som var en färskfoder-korv. Han tyckte antagligen att den var för kall (den var fryst) och en aning för tung. Få helt enkelt jobba på det.








Har ni fler idéer på vad han kan balanser på huvudet få ni gärna komma med dom :) Frost frågade om han kunde balansera katten på huvudet. Men det är ett projekt jag inte ens tänker prova. Skulle inte vara sjyst mot varken den hundilskna katten eller den hunsade hunden ;)

5 kommentarer:

  1. Han skulle nog fixa att ha en snäll katt på huvudet
    //Morfar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är mycket möjligt :) Men det gäller bara att hitta en snäll katt. Som dessutom sitter kvar nog länge att man hinner ta en bild :)

      Radera
  2. Jag tycker att han ska få ha solglasögon på sig på alla sådana här bilder. För även om det är rätt ballt ut, så är det svårt att se cool ut med grötris på huvudet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jo, men Palten har sånt självförtroende så han behöver inte alltid se cool ut ;)

      Radera
  3. hum.. jag kan ju inte hålla med om att han osar självförtroende direkt.. :p

    SvaraRadera