24 jan. 2014

Läkarbesök nr 1 som nytransplanterad

Idag har jag varit till Umeå en sväng, på läkarbesök osv. Jag ska inte tråka ut er med obegripliga provsvar (som bara vi insatta förstå oss på).

Men jag måste berätta hur det går med Kreat, som jag nämnt tidigare. I gbg låg det på 88 sista gången dom kolla och läkaren sa att nu sjunker det inte mer. Den nya njuren måste ha hört det och bestämde sig för att överraska alla, för idag låg det på 74 :)

På väg till sjukhuset



Hotellfrukost på sjukhuset :) Med riktigt smör på mackorna och dom hade till och med letat fram flytande honung till teet :) 

Lunchen blev "bara" pannkaka, men det blev väldigt gott med riktigt smör och honung där med :) 
 
Fick ett eget krypin under tiden jag var där



...och så hem igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar