15 feb. 2014

Förmiddagen

Den här förmiddagen har jag hunnit med en del saker. Först så har jag äntligen gjort klart mina 3 satser färskost :) Så nu har jag en sats (två smaker) plus all vassle/degvätska i frysen. Dom andra satserna är i frysen: En till mig och en laktosfri till Daniel.

Mina färskostar. 
Daniels lämnade jag naturell så han fick smaksätta själv, men han verkar nöjd med bara salt till :) 

Sen blev det laktosfria scones utav vasslen som kom från Daniels färskost. 


Frukost. 


Efter frukosten så satte Daniel sig för att jobba medan jag plockade och diskade undan. När det var gjort passade jag och Palten på att ta en sväng med sparken. Eftersom vi (jag och Daniel, inte jag och Palten ;) ska på fest ikväll så tog vi en lite extra lång tur idag. 

8 km blev det och 12 km/h. 

  


2 kommentarer: