25 feb. 2014

Kort genomgång av två dagar

Hmm... Jag har inte varit blogg-sugen idag. Kanske för att det egentligen inte hänt nått idag? Men bloggade inte igår heller (av tidsbrist) så för ordningens skull borde jag väl skriva nått idag.

Kan väl börja med gårdagen. Kost sagt startade vi i Luleå och avslutade i Åsele, med en mellanlandning i Umeå.
Vi lämnande Luleå tidigt på morgonen...

...jag och pojkarna


I Umeå var det provtagning och läkarbesök som vanligt. 
Men sen var det också möte med en kurator på kvinnokliniken... 

...och inhalation 2 av 6 mot lunginflammation. 

Idag då? har mest vilat hela dagen idag. Ändå har jag lyckats knäppa några kort till bloggen.

Först morgonpromenad. Var stört omöjligt att ta sig fram med sparken :( Det var sandat till förbannelse!

Sen har vi gått igenom lite grejer vi köpt i stora staden Luleå :) 
En sele till Xerxes: 

Ny vattenkanna och glas till mig: 

och sen stans dyraste och finaste utetermometer :) 

På eftermiddagen var vi till lingonstigen en sväng. Mamma hade tydligen fia-abstinens :) 
Palten fick träffa råttorna: 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar