9 feb. 2014

Lingon

Igår var vi till lingonstigen en sväng och myste. Det slutade med att vi sov över, alla tre (Palten, jag och Xerxes :)

I morse turades tre små troll om att mysa med mig i sängen :) 



Först kom Palten

Sen Xerxes

Till sist Alvin

Lite senare kom Palten tillbaka :) 

Efter mysstunden så tog jag och Palten en promenad i skogen och ute på lägdan nedanför mammas hus. 

Det var tyngre än jag trodde det skulle vara att plumsa fram i snön. Men Palten tyckte det var jätteroligt att springa fram och tillbaka :) 







Igår kväll så myste vi framför tvn. Såg två dåliga filmer och åt ost (min hemgjorda) och kex :) 

Alla lyckades vi somna emellanåt, till filmerna :) 


En film på Xerxes när han jagar spöken, om man höjer ljudet ganska mycket så kan man höra hur han jamar också.  

2 kommentarer:

  1. Hihi, sötisXerxes! Vad var det han jagade i filmen??
    Jag tänkte också gissa på att Leif kan ju aldrig varit hemma då den filmen togs då han fick vara på bordet..
    Men så hörde jag Leif berömda harkling i bakrgrunden =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte vad han jagade. Spöken? Han verkade mest orolig, tycker nog inte det är så roligt att vara hos mamma. Bara massa katter man måste klå upp där hela tiden Haha.

      Ja, Leif va i vardagsrummet, så han var lyckligt ovetandes om vad som pågick i köket :)

      Radera