6 feb. 2014

Syster yster på besök

Igår kom Cornelia efter skolan och hjälpa mig med djuren. Hon rensade kattlådan och tog en promenad med Palten. På promenaden så passade jag på att skicka henne på lite ärenden ;) posta ett brev och köpa lite mjölk åt mig.

Medan hon var på vift så gjorde jag i ordning en fruktsallad och en kesoblandning av honing, kardemumma och kanel. Jag vet ju att hon har börjar träna och är intresserad av att äta nyttigt, så tänkte att det skulle bli ett passande mellanmål.

Tyvärr så visste jag inte att hon inte var förtjust i keso :( Men jag fick henne iaf att sitta och surra med mig en stund i köket. Det gör så otroligt mycket för mig just nu att folk har tid att stanna och prata med mig en stund när dom kommer förbi.

Tack bäste systra mi! :D



Ja just det. Den tredje lådan innehåller solrosfrön och kokosflingor :) 
Vilket hon inte heller var så imponerad på :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar