25 mars 2014

Brödet och gymmet

Idag har jag gjort färdigt brödet som fick jäsa över natten i kylskåpet. Det blev riktigt bra, tycker jag. En del kan tycka att det blev för grovt och/eller för kompakt. Men det gillar jag ju lite med bröd. Dessutom var det väldigt gott med lite nya smaker i brödet.





Sen ikväll så följde jag med Cornelia, Felicia och Alva till gymmet för första gången :) Det var skoj men lite nervöst från början med allt folk. Varför tror man alltid att folk är läskiga? ;)

Jag höll mig till cardiomaskinerna så här första gången, nästa gång ska jag försöka mig på styrkegrejerna. Är ju trots allt dom grejerna jag är där för :)

Tjejerna tog kort :) 







Olle å Sebbe kom på slutet :) 



En serie action-bilder :P 




 ... och sen lite porträtt-bilder











2 kommentarer:

  1. försöker Sebastian ha sex med en av maskinerna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nää, han försöker träna baksida lår :)

      Radera