30 mars 2014

Lång lördag

Dagen började tidigt med att jag och sus körde till Vilhelmina för att titta på Pilla som gick tömkörningskurs med sina hästar. Vi tittade bara på när hon tränade med Mr Magoo :)












På ridklubben fanns två jättesöta getter som var sällskapssjuka :) 









Efter Vilhelmina körde vi hem och portionspaketerade vi hundmaten som Sus kom med från Umeå. Jag hackade och la i påsar, och Sus gjorde i ordning påsarna. 

Här hackar jag lever:  


Sen ut på marknaden. Sus hittade ett stånd med en massa söta hattar som hon gillade. 






Hon köpte den här, den sista hon provade. Ett bra val tycker jag. Väldigt fin hatt, sen var den på extrapris ;) 

Senare på kvällen hamnade vi på förfest med Vickan och Vera :) 





Veras två ungkatter


V & V shotta MoraNisse :) 





Hade trevligt med både jag och Sus var trötta efter en lång dag så vi avlägsnade oss efter någon timme. 

Vi tog hundarna och gjorde en "latemansrastning": Släppte dom längst ner vid Åslia och körde i lämplig fart upp så hundarna fick springa efter :) 



Jag måste ju avsluta med att säga "Grattis!" till dom (den?) som orkat läsa igenom och kollat på alla bilderna :) 

1 kommentar:

  1. Hästen var ju fin i alla fall ;) tack för bilderna Fia.... Kanske man kan få någon bild själv med :)

    SvaraRadera