18 mars 2014

Vår dag

Idag vaknade jag pigg för en gång skull. Så fick mycket gjort på morgonen, bla ett styrkepass på en timme.

Sen slängde jag också ihop en liten "väst" till Rai, gjort av en gammal benvärmare :) gjorde inte den för att han är frusen utan för att understryka för folk att dom inte måste plocka upp honom hela tiden (börjar bli leds på det nu).




Så fortsatte dagen med en promenad upp på sjukstugan för att hämta dosett. Till min fasa så har det blivit vinter (igen!) över natten, så vi fick pulsa oss fram på vägarna.


... jag lyckas alltid att dyka upp på distriktet när sköterskorna har fikarast, så fick snällt sätta mig ner och vänta. Passade på att ta lite ego-bilder ;)



Hade läkarbesök igen i Umeå. På vägarna mellan Åsele och Umeå var det gott om djur. Både på ditvägen och hemvägen stötte vi på renar. Såg även en älg på väl till Umeå.


Transplantationssköterskorna på njurmottagningen har en lite defekt klocka :D Haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar