21 mars 2014

Snöbus

Idag lejde jag Olle att vara fotograf när jag lekte i snön med hundarna :) 

Först ut var Palten: 





 Behöver jag nämna att han tyckte det var tokskoj? :) 



















Det hela slutade med ett litet snöbollskrig mellan jag och sebbe :) Jag tror att jag förlorade, jag träffade han typ inte en enda gång. Oftast nådde mina snöbollar inte fram :D 




Medan jag bytte hund så passade dom på att ta lite fjantbilder :) Som vanligt. 


Sen var det Rais tur. Han var inte helt såld på att jaga snöbollar så fick hitta på något annat till han :) 




Han tog sig inte upp på snöhögen. Tro han är lite lat ;) 



Godis är poppis :) 



Leta godis i snön var han bra på


Elaka bonusmatte som slänger stackars Rai :) 





Det var lite klurigt att ta sig ner, men till slut så...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar