27 mars 2014

Rais dag?

Dagen börja med en snabbrastning där jag släppte vovvarna lösa, det var nog uppskattat att få springa fritt en liten stund :)






Sen snabbt iväg till NUS på läkarbesök, som vanligt.

Jag bad Olle att hämta hundarna medan jag var borta och gå med dom till mamma. Då kunde jag be taxichaffören att skjutsa mig direkt dit.

När jag kom fram hittade jag Rai så här: 

Olle hade gjort ett skvättskydd till Rai utav en blöja. Det ser verkligen dum ut! :D

När vi kom hem igen så hade Rai delat upp "sysslorna" för sina bonusbröder på det här viset:

  • Xerxes ska leka (med Rai) 


 
... och:
  • Palten ska mysa (med Rai)


2 kommentarer:

  1. Har jag fått sparken som hundvakt?
    //Pappa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nä, det har du inte :) Behövde egentligen bara någon som tog hundarna till mamma, eftersom jag bad taxin köra mig direkt dit :)

      Radera