17 apr. 2014

Garaget

Idag har vi varit och hälsat på i Daniels garage. Eller egentligen är det ju faktiskt DS Transport's garage :)

Först tog vi en promenad i närområdet. Först till en hundklubb där pojkarna fick nosa på lite lukter. Sen gick vi i skogen. 

Efter ca en timme gick vi tillbaka till garaget och kollade på när männen mekade.


Rai blev lite förtjust i mekanikern :) 

Medan Palten fascinerades av högtryckstvätten






"Är ni klar snart?" 

Personligen hann jag bli rejält less. Vi var där i 4 timmar. Dötrist för en som inte är intresserad av bilar.


Palten var intresserad av det mesta som levde om, konstigt nog.

Palten som brukar springa om gömma sig när man dammsugar. Nu kom han nyfiket fram både när högtryckstvätten, dammsugaren och mutterdragaren var igång. 

Efter 4 timmars upptäckande var dom ganska nöjda... Men det var inte jag. Jag hade fortfarande ett inplanerat löppass att genomföra. Tänkte lämna hundarna hemma men dom är ju alltid pigga när man ta på sig skorna så dom fick hänga med iaf :) 


Kanske inte någon imponerande runda, men för mig som inte joggar på flera år är det bra gjort :) I regnet dessutom. Så efteråt var det inte bara jag som behövde en dusch :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar