28 apr. 2014

Bak på träffen

Idag har vi varit på träffen och bakat. En chokladpaj blev det. Men det tog låååång tid, eftersom jag tappade första pajen på golvet. Gissa om jag blev sur! Folket hjälpte mig att städa upp och övertalade mig att göra en till (annars hade jag skitit i det). 3 timmar senare blev det iaf en paj. 



Madde och Palten tycker om varandra. 


Chokladpajen.. och en citronkladdis som Åsa gjorde :) 

Malin kom och hälsade på en sväng också :) Rai blev glad!

Vi hann med att pyssla lite också. Jag gjorde en annorlunda igelkott. Åsa gjorde en vacker blomma :)


Efter att ha bakat pajer, pysslat och busat med barn (och vuxna) så låg båda hundarna utslagna på golvet :) Så jag passade på att vila ett par timmar innan  det var dags för en joggingtur. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar