1 apr. 2014

Långpromenad och gymmet

Både igår och idag har jag och mamma gått en långpromenad på hennes lunch. Har varit perfekt med promenadsällskap. Jag är så less på att gå ensam!





Palten har dessutom fått nya mockasiner. Jag hoppas att dom funkar, för han får hemska skavsår mellan trampdynorna (av gruset tror jag) på promenaderna.

Han var inte så imponerad på dom för början, och försökte ta av sig dom. Men efter ett tag hade han vant sig.





Mamma fick ont i benen (av min snabba gå-tempo) så hon tänkte att det skulle bli lättare att jogga. Hur tänkte hon där egentligen? :)



Sen på kvällen följde jag med Corne och Felle på gymmet igen. Nu vågade jag mig på att styrketräna lite också :) trots att jag fortfarande tyck det är jobbigt med alla människor. Nåja, man vänjer väl sig.






Blev inte så mycket bilder från gymmet. Men det kanske är ett bra tecken, som tyder på att vi hade fullt upp med att träna istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar