5 apr. 2014

Viktrapport

Idag har vi vägt oss :) Alla fyra! Tänkte att det var lika bra att ta alla när man ändå var igång.

Jag: 53,2 kg
Det står 53,5 på vågen men det är för att jag håller i kameran. Jag försöker inte ljuga för er ;)


Palten: 20,7 kg
Han har lite trivselvikt som vi borde banta bort.

Xerxes: 5,6 kg
Nu har Xerxes gått ner 1,3 kg :) Det är helt ok tycker jag. Ev. borde han väl gå ner lite till, men jag har ingen brådska.

Rai: 2,8 kg
Rai väger ungefär som han gjorde sen han först kom hit, enligt informationen jag fått av hans matte :)


Tillsammans väger vi 82,3 kg. Det passar ganska bra i gruppen Fullkomligt ointressant information :D

2 kommentarer:

  1. Vägde du Palten också i plastbyttan??????

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jag försökte men rymdes bara två tassar, så han fick vägas på personvägen istället ;)

      Radera