25 apr. 2014

Fredag

Morgonpromenaden bar iväg mot kyrkberget. Blev en bra promenad där hundarna fick springa lösa i kuperad och backig terräng. Palten ger ju alltid järnet, men även Rai fick upp flåset bra :)

Blev lite balansträning också på stockar och stubbar. 








Efter det bar det iväg till Umeå för mig, på läkarbesök. En del provsvar var inte riktigt så som man önska och läkaren föreslog lite medicinändringar och fler täta provtagningar. Dessutom blev jag sjukskriven en månad till (SKIT!).


Nu är det bara 2 inhalationer kvar, sen slipper jag det momentet varje månad :) 


När jag kom hem var jag trött och somnade på soffan ett par timmar. Men kvällen har varit händelsefull iaf :) Haft besök av Olle, Corne, Malin och ett par kompisar/pojkvänner till dom. Vi har myst och lekt..






Malin och Corne ha nån spring-tävling :) 





"Horseface"






Xerxes satt i hallen flera timmar och väntade på sitt eget besök <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar